onödigt prat.

Jag har varit sämst på att uppdatera, men ibland har man annat för sig. Det har nästan gått en månad sen jag skrev något sist.

Under den tiden  har jag hunnit med att vara på Livskraft, ett kristet nyårsläger. Det var jätteroligt som vanligt.
Nä, jag orkar faktiskt inte berätta om alla saker jag har gjort för det är för mycket helt enkelt.

I alla fall så har jag, som har hatat rosa i flera år eftersom jag använde det för mycket när jag var liten, börjat gilla det igen. Det känns riktigt konstigt. Detta har lett till att jag önskar mig en rosa ipod i födelsedagspresent av mina föräldrar. Jag fyller 19 år om en vecka :) (det finns ingen mer meningslös ålder).

Såhär ser den ut iaf:

Foto
Det ska bli grymt med en ny för jag lever nu med ipod nano version 1 = ingen färgdisplay och för lite utrymme för min musik.

Haha, säkert väldigt ointressant för alla andra att veta, men jag bryr mig inte.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej! vilken fin, vad är det för märke? Sugen på att köpa mej en sån.

2010-04-08 @ 06:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0