Karusellen snurrar.



Kommentarer
Postat av: Claudia

ahhh snygg outfit som fan!! jättefint=) något speciellt den dagen?

<3

2008-09-10 @ 19:00:44
Postat av: Linda

Du jag vet visst vad ksss betyder ditt freak det betyder kungliga svenska seglar sällskapet så om du vill tillägga nått gör det då men jag är en tjej som det nog inte är så bra att mucka med fattar du?? Förresten min pappa är med i ksss.

Daa och man behöver inte vara fjortis för att ha ksss tröja!!!

2008-09-11 @ 13:15:52
URL: http://lallamode.fashionblogg.se
Postat av: Maria

Till Claudia: Tack så mycket. Nej, jag vill bara pigga upp vardagen lite genom att vara fin. :)



Till Linda: Jag vet inte vad du snackar om. Jag har inte kommenterat vad du har på dig och du får ha på dig precis vad du vill. Varför dessa aggressioner?

2008-09-12 @ 19:09:15
URL: http://fabricbag.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh, dom fina snurrkorten :D

2008-09-14 @ 20:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0