Gitarrens tid har kommit.

Man gör massor av olika saker här i livet. Allting har sin tid. Förra året ägnade jag åt att ta körkort. Min nya utmaning är att lära mig spela gitarr. Jo, jag som inte spelat något instrument över huvud taget ska nu börja spela. Jag ska erkänna att jag inte kan spela det minsta lilla på ett enda instrument, men det ska det alltså nu bli ändring på. I vintras fick jag en gitarr och jag har nu lyckats skaffa gitarrlektioner i en väldigt mysig och gullig villa här i Sollentuna. Trevlig lärare har jag också (hade min andra lektion idag). Det enda negativa är att jag har något otroligt ont i mina fingertoppar. Ajaj, det känns som om jag har blåsor på dem (fast det har jag inte :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0