Variation på tillvaron.

I helgen har jag varit lite keff = jag har inte varit ute och dansat.

I fredags umgicks jag med mina kära föräldrar. Det händer väll sådär en gång om året att jag hänger med dem en fredagskväll och detta var en sådan. Vi var ute och åt mat i Kista Galleria och sen gick vi på bio. Vi såg Patrick 1,5. Den var riktigt bra tycker jag. Den handlar om ett bögpar som vill abdoptera ett litet barn och de tror att det ska komma en liten pojke som är 1,5 år, men istället kommer det en tonårskille på 15 bast. Jag blev jätteförtjust i den feminina bögen (han längst till vänster), hur skön som helst. :)

På lördagen var jag i Märsta och firade Lihn som fyllde 18 år i onsdags. Vi såg först på fotbollsmatchen med alla Sigtuna-grabbarna. Tyvärr var den fett trist utan några mål. Sen skulle ju Lihn få gå ut för första gången, så vi drog till det hippa (not) stället Kung Carl som ligger i Märsta. Hade inte varit där tidigare och hade hört att det var rätt dåligt. Jag hade tänkt mig lite mer sunkhak, men inredningen var ändå imponerande. Dock var det dyrt och bartenderna kunde inte blanda drinkar, de kände inte äns till de vanligaste. Musiken var sådär och människorna kanske inte de roligaste jag träffat. Vi gick den över till Garage som ligger vägg-i-vägg som spelade rock och det är ju alltid trevligt. Dock blev det ingen dans för min del (det händer inte mig särskillt ofta).

Söndagen har jag slösat bort med att kolla på Andra Avenyn och Livet i Fagervik på SVT Play.

Helgen har varit trevlig och nu börjar en ny vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0