Jag ramlade in på nåt diskotek, sen ramlade jag ut, såvitt jag vet.

Hallå där!

Jag har klarat av min helvetesvecka i skolan. Jag gjorde absolut inget annat än att plugga, sådant kan ta kål på en. Men nu är jag fri och jag har dansat bort hela helgen. På fredagen var jag på Riddarkällaren där 80's var med massa människor ifrån skolan. Sofia fyllde år. Det var skoj att gå ut med människor som jag tidigare bara träffat i skolan. hehe.

På lördagen var jag med Sebbe och Rebecka. Först på Wollmars och sen på Ace. Det var sjukt skönt att få dansa av sig lite till bra musik på Ace. Nu har jag samlat ny styrka inför kommande vecka. Jag är ledig på ons och tors, det är bäääst!



Du är så fin fin fin min vän, Rebecka Rebellious! <3


Kommentarer
Postat av: Rebecka

aw, DU är fin maria!<3<3<3<3<3

2008-10-05 @ 20:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0