Hur hemsk och fruktansvärt barnslig kan man vara?

Hur lågt kan man sjunka?

Idag fick jag veta att det är någon (som antagligen går på skolan) som har skrivit en hemsk och elak kommentar till en tjej på min skola som jag inte känner och sedan uppgett min bloggsida. Alltså uppgav den sig för att vara jag.

Till dig som gjorde det, för jag antar att du läser min blogg:
Förstår du själv vad du håller på med egentligen? Du begår ett brott när du uppger dig för att vara någon annan än dig själv.  Och inte bara det, du sårar andra människor. Hur tror du att det är för den som får dina hemska kommentarer eller för den ( jag) som måste reda ut det hela och förklara att det inte är jag som skrivit det. Hur kul tror du att det är att andra människor som går på min skola har läst den där kommentaren och tror att jag är en skitskövel? Jag förstrår inte vad du vill uppnå med det här? Vill du skapa bråk och att människor ska bli ledsna eller vad är anledningen?

Händer det här igen kommer jag att tänka över en polisanmälan, det går att spåra anonyma kommentarer lättare än man kan tro.

Varför blir alla så hemska så fort de är på internet och anomyma? Helt plötsligt flyger hemska kommentarer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0