Lite vardag + ett filmtips.

Hej. Nu ska jag iväg och spela fotbollsmatch i Huddinge. Får se hur det går med tanke på att jag varit sjuk ett tag.
Det är jag som ska köra bilen dit. wiiie.

Det blir inget festande ikväll. Alla har så mycket att göra att de inte kan gå ut, så det är väll dags för mig också att ta mitt ansvar. Jag måste ju faktiskt läsa ut High Fidelity tills på måndag och jag har en bra bit kvar.

Igårkväll såg jag filmen Crazy Summer eller Krámpack som den heter i orginal. Spansk film som var mer än okej. Jag ger den väll 7/10 eller så.  Den handlar om två pojkar som bor ensamma en sommar och träffar tjejer, festar och röker på. Ganska rolig och söt, men man ska inte se den om man har fobi för homosexualitet.

puss på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0