Lite kläder piggar alltid upp tillvaron.

Hej. Jag vet att det har varit lite segt på outfit-fronten. Men det har bara blivit så att jag inte blivit fotad. Jag får skärpa mig lite. :P

Här har vi i alla fall lite nyinförskaffade saker, som du kan få inspiration av om du har lust eller så.

image186
Skor ifrån Stadsmissionen vid Nytorget. De var inte ett dugg billiga, även om de var second hand (DET SKA VARA BILLIGT, I ALLA FALL PÅ STADSMISSIONEN OCH MYRORNA!). Ibland kostar även det skjortan, men jag blev förälskad i dem, så vad ska en stackars flicka göra? :P

image187
De första är leggings ifrån Lindex. Har länge velat ha sånna mörkoragna. De två andra är superlånga strumpor ifrån H&M. Drar man upp de blå ser de precis ut som mina forbollsstrumpor. Men jag ska ha dem korviga vid vaderna var det tänkt.

image188
Jag är inte sådan som visar upp här vad jag köper för underkläder i vanliga fall. Det är lixom lite privat. Men jag ska göra ett undantag och det är för detta underbara mönster som är på dem. Jag som inte ens tycker ett om rosa tycker att detta mönster är ljuvligt. Finns på Lindex.

image189
Tröja ifrån Stadsmissionen. Du kanske märkt att jag har blivit helt fanatisk i randiga tröjor, speciellt röd-vita (detta är den fjärde inköpta inom en ganska kort tid.)

image192
Mera ränder. :) grå-vit t-shirt ifrån H&M.

Kommentarer
Postat av: lovisa

satan vad jag gillar den rödrandiga tröjan, och snygga leggings, och skorna förstås :)

2008-05-28 @ 21:23:39
URL: http://lovisamelin.blogg.se
Postat av: Josefine

Gillar den rödavit randiga t-shirten :)
Ha en trevlig kväll :)

2008-05-28 @ 21:23:58
URL: http://josefinejosefinej.blogg.se
Postat av: Maria

Till Lovisa och Josefine: Kul att du gillar den/dem. :) Kram

2008-05-31 @ 16:11:54
URL: http://fabricbag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0