JAG HAR EN ÖRN I MIN FICKA.

image143
image144

Ifrån gårdagen. Helt underbar kväll. Först var jag och såg djungelboken som var jättebra. Den visade olika roller man har i samhället. Det var helt underbara brats-apor. ;) Sen träffade jag Denise och det bar av mot Söder. Först chillade vi lite på Mariatorget, sen var vi på Marie Laveau och drack lite och så. Sen drog vi till H62 och drack mera. Jag fick i mig en hel del igår. :P Sen dansade vi massor. Helt underbart. Jag ääälskar att dansa. Det var ett ganska litet golv, men å andra sidan var det knökigt med folk och massa drag. Det var skoj.

Personalen var jättetrevlig. Först blev jag stämplad i massor. Har en på framsidan av fingrarna också. Vet faktiskt inte varför jag blev det, för Denise blev inte det, men det var väll en kul grej. ^^ Sen när jag skulle gå ut så lyckades jag vandra förbi jackorna å det och upp för trappan ut och fråga vakten var man hittar jackorna. Han tyckte det var ganska komiskt. Sen lämnade jag in min nummerbricka fast jackan hängde inte på det nummret. Det var inget poblem att få den och han undrade om jag såg om det var min. Jag hade skinjacka och jag tyckte att den var väll min, men jag var lixom inte helt säker sådär borta som man är på fyllan. Men så kommer jag få att jag har en öööörn in min jackficka. Det är ett genomskinligt örnhuvud jag har på min garagenyckel. Så då kunde jag glatt vandra vidare upp och vakten frågade leende om jag kunde hitta min jacka.  Jag misstänker att jag är rätt rolig att träffa på fyllan, för jag gör och säger massa knäppa saker.

Sen mumsade jag på pommes på bussen hem och jag tror att jag somnade någon stans på vägen, för Denise väckte mig och sa att jag skulle gå av. Sen vinglade jag mig hem på cykeln upp i Viby. Det var inte få buskar jag höll på att åka in i. Jag lyckades dock klara mig oskadd.

Baksmällan sitter i. Någon mer som gjorde nått skojigt eller knäppt igår? :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0