I want to have a bow in my hair.

image131
image132
Foton: Stockholm Street Style

Bild ett: Ååh. snyggt med rosett! ska jag nog härma lite och sätta en rosett i håret jag med. Har funderat på det ett tag och köpte en fluga på Myrorna här om dagen, som jag ska göra om till ett hårspänne. Kärleken till rött läppstift håller även i sig. Jag har det nästan hela tiden. :)

Bild två: Snygg tröja och snygga skor (jag har precis likadana Vans :P ) Jag hade dock kavlat upp ärmarna på t-shirten litegranna.


Matchen gick väll inte sådär super målmässigt, men vi kämpade på tiden ut i alla fall. Jag är nöjd med min egen insats i alla fall. Dock har jag en ganska lila stortå, men det är sådant man får leva med när man spelar en sport med risk för stämplingar.

Bilkörandet gick riktigt bra :) Jag har även proppat i mig massor av gottis, inte bra. Jag ska nog ha en godisfri vecka nästa vecka. Jag kan nog om jag verkligen ger mig tusan på det. Det känns som om jag har fått värsta sockerberoendet. Förr hade jag inget behov av det och det var tider det. Ska försöka komma tillbaka till det. Det är bra att tänka på hälsan och lilla hjärtat. Jag utsätter ju  redan kroppen för massa alkohol, så jag får väll dra ner på något annat. Alkohol finns i mitt liv för att stanna. Det är alldeles för roligt för att lägga av med. ;) OBS! Jag dricker inte på alkisnivå! Det gör däremot vissa andra jag känner. :P

Ha det trevligt ni som är ute i natten!

puss på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0