Det är det här som är sommaren och livet.

Hej. Det är mycket som hänt i helgen. I fredags var det fest hos Annika. Det va himlans skoj, men även lite knasigt och kaotiskt ett tag. Det var mycket roliga människor där i alla fall. Sedan på löragen var det Sigtuna som gällde och vi satt ute och grillade och chilldrack hemma hos Ankan och sen hos Torsken. Det var nice. Måste även säga att det är ganska så kul att spela fotboll när man druckit, även om jag hade ganska bra koll på bollen i alla fall. Söndagen ägnades åt att vila ut sig och att kolla på fotbollsmatchen laget spelade. Jag kunde inte vara med själv eftersom jag fortfarande är nedrans förkyld. Det var nog allt i korta drag.

Lite olika bilder ifrån helgen:


Det är typ små vita prickar på vissa av bilderna. Jag begriper dem ej, korten har inte det på datorn. Jaja, det kanske fixar sig, så där magiskt bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0