80-tals skiva på Café Umbra.

image154
Kvällens outfit
T-shirt: Beyond Retro Hängslen: Topman Kjol: Monki Väska: H&M Strumpbyxor: Fått av Bettis som hon köpt i Manchester på Primark.

         
 Bettis outfit

    

Det var som vanligt både en kaotisk och rolig kväll. Detta var första skivan jag gått på som är med Rudbeck. Måste säga att det känns ganska konstigt att festa tillsammans med de man går i skolan med. Visst brukar man träffa folk här och där på olika krogar, men nu var det ju så samlat. Folk är så annorlunda när de går ut. Men jag antar att jag också är det.

Det var mycket drag, även om det slutade lite väl tidigt. Jag är ju van vid att det är röj ända till sista låten klockan tre. Alla drog hem klockan två någon gång här. Men skoj var det och det fanns en Carola-fläkt. Det användes flitigt. :) Det är möjligt att jag var lite väl borta i slutet, men strunt samma. Vi drog till Donken och åt. ÅÅÅÅ vad gott med pommes. Haha. Jag tjatade om att ja ville ha det typ jättelänge.

Jag var jättetrött när vi satt inne på Donken och väntade på bussen, så jag la ned huvudet på nått. Sen när jag reste mig upp så hade jag ett märke i pannan av att jag legat ned som såg ut som en sträckkod. Det var väldigt skoj tydligen.

På bussen sov jag hela resan. Jag fick veta efteråt att jag lutat mig mot en främmande man. Hahahah. Pinsamt.

Jaja, utekväll är utekväll och då händer konstiga saker.

Någon mer som gjort något kul?

Idag har jag sovit/vilat hela dagen.
Puss

Kommentarer
Postat av: vilma

vad snygga ni är! ;D

2008-05-17 @ 23:42:25
URL: http://vilmajl.blogg.se
Postat av: berthine

hahaha... du var helt borta i slutet och jag sätter 500 spänn på att du inte hade orkat en timme till ;) haha...bra försök maria! du får skicka bilderna till mig.

2008-05-18 @ 12:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0