Leriga ben i ett par blå träskor.

Hej alla sötnosar där ute!
Idag gick jag upp klockan halv tolv, vilket var grymt skönt. Sedan har jag kravlat runt på gräsmattan här hemma och fotograferat i trädgården till fotouppgiften till på tisdag (jag läser Fotografisk Bild A).  Sprang runt i shorts och gigantisk tjocktröja, så mina ben blev helt leriga och rivna av buskar, men vad gör man inte för konstens skull. ;) Har  tyvärr ingen kamerasladd här hemma, men bilder kommer säkert så småningom.

Sitter nu och lyssnar på Rockklassiker, som är min absoluta favoritradiokanal. Ratta in 106.7 på radion eller så kan du lyssna på en grym rocklåt som jag ska lägga in som dagens låt alldeles strax.

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0