"Götgatan ligger ditåt!"

image26  image27

Detta är dagens outfit.
( tröja och örhängen ifrån H&M och scarfen är second hand)

Idag har jag tränat bilkörning med min körskolelärare. Oj vad roligt det var att prata med honom. Athir heter han och vi snackar om allt möjligt skoj. Han måste vara den optimala körskoleläraren för mig för jag är helt avskappnad när jag kör med honom. Är det vanligt att man pratar om kärlek och relationer med sin körskolelärare? Tror inte det va. Han är 26 år och vi snackar typ om hans kärleksproblem. Han sa att jag var den enda eleven han snackat om sådant med. Jag tror att jag har en tendens att luska ut sådant ur människor. Jag borde bli psykolog tror jag.

Han sa att när han först träffade mig så tyckte han att jag verkade blyg och att jag såg oskyldig ut. Sedan efter ett tag förstod han att jag inte är så oskyldig som jag ser ut, partypingla som jag är. Det verkar vara många som har den bilden av mig i början. Men jo, jag dricker, festar och dansar järnet. Ser jag så oskyldig och näpen ut? :P Tydligen.

Senare på kvällen var jag och Lihn inne i stan. Jag köpte Håkan Hellströms nya skiva För sent för Edelweiss. Ska lyssna på den imorron, så får vi se om den är bra eller ej. Sedan drog vi till Café 60 på Sveavägen och åt mat. Det är så bra där för att de har öppet så länge. När jag och Lihn var påväg dit var det en kille/ung man som sa "Götgatan ligger ditåt!" bara helt random till oss. Ser jag så mycket Söder ut? Jo, jag hör nog mer hemma där egentligen.

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0