Dramatik

Oj vad jag tycker att drama är kul. Det är verkligen min grej. Jag är helt lyrisk under dramalektionerna i skolan. Det verkar dock inte vara många fler än jag som är i sjunde himlen just då, men det spelar inte mig någon roll. Skumt egentligen att jag går samhälle när jag är såpass estetisk av mig. Men när man går SPSP så har man ju i alla fall massor av poäng att välja roliga ämnen för, vilket jag har gjort.

Jag tycker att drama är så fantastiskt roligt för man kan ju apa sig så mycket man vill och kan vara hur onormal som helst. Det är skoj, i alla fall för de personer som kan bjuda på sig själva. När jag var liten var jag så blyg så jag vet inte vad, men det verkar ha växt bort med åren och det känns verkligen jätteskönt.

Jag hoppas verkligen att det går bra i den här kursen, det skulle vara gräddet på moset.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha...det är så typsikt dig vännen. det finns ingen annan som är så sprallig och så ickeberoende av andras åsiker som min maria :) pussar...mjaoo

2008-03-17 @ 22:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0