Att festa är livet.

Hej!

Igår var jag ute tillsammans med Jossi. Först var vi på Huset på Cattelin (tydligen nytt ställe) som verkade riktigt bra och det strömmade in massor av folk. Vi hade ju dock gått dit för att bara föra. Kändes riktigt konstigt att gå därifrån när det var världens kö för att komma in. Sedan drog vi till Riddarkällaren. Vi var där rätt tidigt eftersom det är 20 år där och vi ville vara säkra på att komma in, så det var minst sagt rätt dött i början och någonslags salongmusik på hög volym, men vid tolv drog det igång och det öppnades ett nytt dansgolv med indiemusik. Humöret som hade legat ett tag ganska nära botten steg snabbt och allt var toppen. Musiken var underbar och jag och Jossi dansade massvis ända till klockan tre. Sista timmen var kroppen helt slut, men jag fortsatte ändå. Man lär ju få rätt mycket kondis av att dansa egentligen.

Helt slut efter nattens festande drog vi till Donken och käkade lite ( jag som egentligen ogillar Donken sket i det för tillfället) och sedan skjutsade Jossis snälla pappa hem oss. Sådan lyx har jag inte ofta varit med om. ;)

Resultatet blev alltså en riktigt lyckad kväll och Riddarkällaren rekomenderas för alla som gillar indie.

Puss

ps. Jossi, vi får allt dra ut snart igen!

Kommentarer
Postat av: Jossi

Självklart måste vi dra ut snart igen, hade det superhärligt med dig!
Puss på dig.

2008-03-23 @ 09:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0