Partaj

Natten mellan fredag och lördag var jag, Bettis och Denise på Riddarkällaren där Ace, Stash och Fight Club höll i det hela. Bra kombination eftersom jag och mina två vänner inte föredrar att dansa till samma musik. Det fanns alltså ett golv med indie och pop till mig med mycket Håkan och ett med elektro och sånt som jag inte vet vad det kallas till dem. De spelade massor av mina favoritlåtar under kvällen och det var härligt. Annars var det mycket folk och mycket drag och det var skoj. Dock ett minus för att det fanns så få toaletter. Helt sjuk kö till tjejernas. Det skulle ju ta typ 45  min där om man inte vore uppfostrad i Rudbeck där djungelns lagar gäller vid kö. Haha.



Många bilder på oss kan man ju säga :P

Jag har nyklippt hår föressten, fast det synd knappt för de tog så lite som jag bad om. Frisören hade förståelse för mig eftersom hon själv hade långt hår och hatade frisörer som klipper för mycket, men det slitna är borta nu.

Nästa vecka är det jobb jobb jobb som gäller.


Kommentarer
Postat av: claudia

haha, på tiden!! (klippningen ;)

2008-06-16 @ 14:38:37
Postat av: Maria

Till Claudia: Jo, det var väll det. :P

2008-06-17 @ 19:13:01
URL: http://fabricbag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0