Nu är jag fri som en fågel, fast med hjul istället för med vingar.

Hej hopp!

Bloggen har bytt server eller vad det är, så jag har inte kunnat berätta om min stora nyhet för er, såvida du inte hört det muntligen.

JAG HAR HÄRMED KÖRKORT! :D

Uppkörningen var igår och det var ingen som visste om detta utom mina föräldrar. Jag hade knappt vågat tänka på det förrän det var dags och jag kände mig absolut inte redo. Jag fick köra med en medelålders man och redan i början så glömde jag lossa på handbromsen, med det gjorde tydligen inte så mycket. Sen fick vi åka runt på vägar som jag åkt på innan med körskolan. Sedan fick jag åka på landsväg. Det är det jag tränat minst på och som bara var sjätte elev får på sin uppkörning. Jag klarade mig igenom det hela med några mindre fel, men jag blev godkänd i alla fall, vilket jag inte alls trodde när jag stannade bilden i slutet eftersom jag trodde att de skulle vara jättepetiga med allt. Men tydligen dög körningen.

Jag är så lycklig och igår körde jag mig och Bettis till träningen. :) 

Mitt mål var att få körkortet innan sommarlovet och nu tog jag det dagen innan avslutningen. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH VAD UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: J

GRATTIS!

2008-06-05 @ 09:20:21
URL: http://peel.devote.se
Postat av: Anonym

Grattis så mycket! =D Det är så jävla underbart att ta körkortet! =D

2008-06-11 @ 20:54:38
Postat av: Jenny

Det var jag som skrev btw ;)

2008-06-11 @ 20:55:39
URL: http://anewbeginning.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack så mycket, ja det är verkligen underbart! :)

2008-06-12 @ 20:46:51
URL: http://fabricbag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0