Fullproppad kalender.

Hej. Nu var det ett tag sedan jag skrev.

I fredags var jag först på bullkalas hos Claudia. Det var både gott och kul att möta alla skolvänner som jag inte sett skymten av på tre veckor.

På kvällen hamnade vi på Huset i Gamla stan. Trevligt ställe som har sköna priser till kl 23. Skoj var det, men många nya människor jag inte träffat innan bl.a Claudias kusin som var jättegullig. En underbar drink upptäckte jag också, Rosa Pantern, som smakar jordgubbsmilkshake ungefär. :)







Sedan sov vi som sagt hos Caudias mormor, som för övrigt var jättesnäll. Dagen efter var det upp och hoppa eftersom jag skulle på konfirmation dagen efter. Det var sådär lite haldtrist och jag var bakistrött, så jag sov under en del av den. :P Mottagningen var destå bättre med jättegod mat.

På kvällen gick jag och min killkompis Patrick och såg SATC-filmen. Jag lovar, jag tvingade honom inte, det var han som föreslog det, men det var nog för att vara snäll mot mig. :P I alla fall tyckte jag att det var jättebra. Den får så dålig kritik av alla och jag förstår inte varför. Visst var den lite överdriven, men otroligt rolig. Det tyckte till och med Patrick.

Pappa kom och hämta mig vid tåget när jag tog näst sista och jag stupade i säng och sov ändå till kl 14 nästa dag. Snacka om trött? Haha.

Jag är förkyld igen. Buuuuhhuuuu. Så nu ska jag allt ta och sova febern.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0