Fläng hit och dit.

Tjena.

Jobba, jobba är vad som gäller. Jag har fått en ordentilig bondbränna på köpet. Med det har väll sin charm det också, host host.

Idag har jag gjort en hel del inköp på sommarrean. Bilder kommer ganska snart, men jag har en hel del för mig den närmsta tiden.

Imorgon ska jag jobba på förmddagen och sedan ska jag vidare till Claudia som vi ska fira eftersom hon fyller 18. Bullkalas i Sigtuna på eftermiddagen alltså. Sedan ska jag hem och fixa mig eftersom vi ska ut på krogen på kvällen och partaja för fullt. Framåt morgonen ska vi sova hos hennes mormor inne i stan.

På lördag har min kusin Axel konfirmation som jag ska gå på i Nacka med mottagning och hela faderuttan. Efter det ska jag antagligen träffa Patrick som det var länge sedan jag träffade.

Ja, ni förstår nog om det  är lite pressat för tillfället och jag hoppas att mina kära vänner förstår att jag kanske inte hinner med att höra av mig och träffa er så mycket som jag vill, jobbet tar all tid och ork (det är betydligt mer påfrestande än man tror). 

Söndag är än sålänge helt ledig. Någon som vill förgylla min tillvaro och ge mig lite sällskap? :)

Puss på er sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var ska du ut?

2008-06-27 @ 01:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0