Come and give me your hand, I'll take you far away

Det finns lite fina pryttlar som jag köpt på senaste tiden och som jag glömt visa.



Tänkte även skriva ut lite köpställen eftersom jag älskar när andra bloggare gör det:
1. Silverleggings - Monki
2. Playsuit - Monki
3. Chinos - Stadsmissionen
4. Repskärp - Myrorna , Bikiniöverdel - H&M
5. Väska - Lisa Larsson , Scarf - Myrorna , Örhängen - H&M

See I'm a young soul in this very strange world
Hoping I could learn a bit bout what is true and fake
But why all this hate? try to communicate
Finding trust and love is not always easy to make

 
Text ifrån: Jael Naim - new soul.

Kommentarer
Postat av: Dino

Fett fint alltihop! Dra nu pårej shortsen och sprid lite glädje :D

2008-06-21 @ 20:47:29
URL: http://www.muftic.se
Postat av: Maria

Till Dino: Tack så mycket! Jo, jag försöker sprida så mycket glädje jag kan. :)

2008-06-22 @ 18:13:48
URL: http://fabricbag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0