Bästa filmen jag någonsin sett!

Tjena,

I helgen såg jag nog den bästa film jag någonsin sett, Mama's boy. Helt underbar film om en kille som vägrar att växa upp och som bor med sin mamma, även om han är 29 år. Då träffar mamman en ny kille som inte går särskillt bra ihop med sonen. Jeffrey, som spelas av Jon Heder är helt underbart bra spelat och är hur skön som hellst. Ett plus är ju också att han enligt min mening har sjukt snygg klädstil. Jag tror aldrig att jag skrattat så mycket åt en film (pappa kom till och med in och undrade vad det var som var så himla roligt). Denna film måste ses, jag har aldrig sett något bättre.

  

Eftersom jag blev helt frälst i Jon Heder var jag bara tvungen att också se Napoleon Dynamite som han spelar huvudrollen i. Han spelar något av en "töntroll" även i denna film och den var också bra, men inte alls nära nivån som Mama's boy är. Jon Heder spelar fantasktiskt bra och har en orginell stil som jag verkligen tycker om.


Jag känner igen tröjan. Har jag sett den på någon innan? Kommer den ifrån filmen eller ifrån någon annanstans ifrån början? Nån som vet?

Bilder ifrån www.google.com

Kommentarer
Postat av: Jossi

Den kommer från filmen. Efter den trycktes sådana t-shirts upp och som folk gick omkring i. Och man måste se Napoleon Dynamite minst två gånger innan man kan uppskatta den fullständigt. GOSH, IDIOT!

2008-06-24 @ 14:58:18
Postat av: Maria

Haha. Jag antar väll att jag får göra det då. Jag tyckte ju att den var bra, bara inte lika bra som Mama's boy. Har du sett den också? Annars kan du ju inte veta! :P



Tack för informatinen! :)

puss

2008-06-24 @ 19:27:44
URL: http://fabricbag.blogg.se/
Postat av: MANGO

HAHA åh jag älskar napoleon dynamite , får väl ta o se mama's boy också, den verkar kul :)



jag vet att det finns att köpa sånna t-shirtar också :) såg nån tjej med en sån tihi!

2008-07-12 @ 19:36:33
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0