Äntligen så som sommar ska kännas.


Tröja: Stockholms Stadsmission

Åter igen känns det som om det händer saker igen. Början av veckan stod ju näst intill stilla med massor av film. Nu känns det mer som att man lever.

I torsdags bar det av mot Sigtuna. Jag tog bilen dit, så vi kunde bada och grilla på kvällen. Jag, Lihn, Torsken och Ankan. Det var härligt. Det var mitt andra bad i sommar, så det var riktigt lyckat. På natten kollade jag på Hata Göteborg medans Lihn sov. Jag gillade den och ett extra plus var ju för helsingborgsdialekten och jag fick riktig längtan dit. Tur att jag ska dit om lite mer än två veckor.

Igår, fredag så jobbade Lihn så jag var hemma en sväng, men åkte sedan tillbaka för fest i Sigtuna. Det blev ovanligt nog betydligt mer lyckat än vi förväntat oss med riktigt stor fest och många människor man inte kände igen. Annars är det ofta bara de vanliga som är där och det kan ju vara skoj med lite nytt folk.

Idag, lördag så är jag tillbaka hemma några timmar nu och sen ska jag och Lihn åka in till stan för att träffa Patrick. Hoppas att det blir en lyckad kväll.

Som sagt är det härligt med lite liv och rörelse, jag behöver det för att må bra.

Kommentarer
Postat av: MANGO

åh vilken fin! jag har inte badat i år än ^-^

SV: ja jag älskar Markus!!

2008-07-12 @ 19:33:02
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0