I'm back.


Klänning: Stockholms Stadsmission

Nu är jag hemma igen. :) Det är kul att vara borta, men ack så skönt med sin egen säng och sin egen dator. Att hotellsängar alltid ska vara så himla hårda begriper jag inte? Eller är det jag som har mjuk säng?

Egentligen har jag inte gjort något sådär häftigt och speciellt där, bara strövat runt lite och kollat in staden och käkat en massa god mat. Min uppfattning var att det inte direkt var någon shoppingstad. Det fanns en marknad med en massa kläder, men det var inte riktigt min stil. Jag vet inte hur jag ska beskriva den bättre än att det är den stil som de har där och i övriga östra Europa, du kanske vet vilken jag menar? Men två grejer lyckades jag hitta där och så köpte jag en grej på Taxfreen, visar sen. Är du såld på sockor är detta dock en stad att besöka, för de fanns i massor. Ångrar lite att jag inte köpte några. Det är en bra stad om man ska festa, med billig sprit överallt. Jag var ju där med mina föräldrar, så det blev inget festande för mig inte, men det var härligt där endå.

Kommentarer
Postat av: sara

himlans fin klänning!

2008-08-04 @ 17:32:30
URL: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0