Hipp hipp hurra!

En liten onödig  sak jag måste skriva:
Igår såg jag Face Hunter - fotografen på Söder. Det var lite skoj. För mig är han en stor kändis. Vet inte hur många som känner till honom egentligen? Det var rätt sjukt för jag såg honom typ 4 ggr och jag va verkligen ingen stalker. Antar att han också gillar mina favoritgator. Snygga kläder hade han iaf.

Imorgon (idag eftersom klockan är efter 24) fyller min käre far 47 år. Det ska firas i stan med militärmusik ( han älskar det enormt mycket och spelar trumpet i en kår) och lunch på Mosebacke. Sedan ska vi fira hemma med middag och tårta. Till födelsedagspresent ska han få en deckare av mig, som han får varje år. Lite trist kanske, men han tycker ju om det. 

Pappa påstår att han inte läser min blogg (bra) och därför får han skylla sig självt om han skulle läsa om sin kommande present här. :P  Hela dagen blir nog fin.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0