Man skriver som bäst på natten.

Helt otroligt, varför sover man inte de nätter man verkligen bestämt sig för att sova?
Det är psykologiskt, jag vet, men det är så otroligt hur det kommer upp en massa saker man ska göra helt plötsligt.
Imorgon ska jag upp tidigt för jag ska åka tåg ner till Helsingborg, där mina föräldrar redan är. Du kan ju kolla när jag skrivit detta så förstår du nog. :P Aaaah, jag ska upp om två timmar. :O

Förresten har jag precis slösat bort två hela sommarlovsdyngn på att göra ingenting. Värt? Nej. Jag har typ ätit, sovit och kollat på film i massor. Ett litet försvar har jag mot att jag förspiller värdefulla timmar är att jag är förkyld. Det suger verkligen att vara sjuk samtidigt som det är 30 grader utomhus (antagligen också betydligt varmare här inne). Det possitiva är väll att jag slipper vara bakis i värmen. Hihi.

Som sagt drar jag Till HBG imorgon. Det är planerat att jag ska komma hem på söndag, men vi får väll se om jag lyckas tjata hem mina föräldrar tidigare, vilket jag gjorde förra året. Höhö. Men vem vet, det kanske blir naaaaays. Jag ska bada i massor (snälla hals sluta göra ont) och så har jag studerat ut en second hand butik på internet som ska finnas där och sådant livar ju alltid upp tillvaron.

Vad som händer mer?
Vem vet? Inte du
Vem vet? Inte jag.

Färdigsnackat för denna gång. Datorn tas självklart med på resan, hur ska jag annars överleva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0