My rubber boots are made for stormy weather.


Gummistövlar: Köpta i någon mataffär.
Tänk att skor som kan vara så tråkiga också kan vara så balla. Köpte dem en regnig dag för ett tag sen, sean dess har det inte regnat. :P Tänkte att de skulle bli superbra när jag åker till Ö-vik 5-10 Aug på läger eftersom det spöregnade hela tiden förra året och jag skulle behövt ett par då, men solen kommer säkert skina iår. De är rätt tunga, så lär ju inte orka bära dem, men jag kan ju ha dem på mig på tåget, fast det måste ju se rätt skumt ut en skinande dag.

Har haft det bra i veckan, varit ute både på onsdagen (Toxic) och fredagen (Huset) med gänget på Söder. Det var nice.

Det är så otroligt varmt just nu, känner mig som en blöt fisk på land, hihi.

Kommentarer
Postat av: bella

guuud va coola stövlar viken mataffär ? :D (A)

2008-08-02 @ 15:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0