Bilder ifrån Riga


Ett enormt ställe med bara kött. Är stadens befolkning såpass stor att de kan äta allt. Syns ej på bilden hur enormt det är.

Såhär ser det väll endå inte ut i Sverige, med grishuvuden i disken?

Alkohol var väll det enda som faktiskt var hyffsat billigt.

:)

Det var en massa tittande på olika fina byggnader.

Lite coolt tycker jag. Par graverar in sina namn på lås och sätter fast dem här. Vet ej om det är en speciell anledning till varför just här.

Tävling i sandskulpturer. Härftigt att kolla på.

Kommentarer
Postat av: Berthine

Jag var också på köttmarknaden. var det en marknad som var bamsestor?! fast jag kan bland ihop det med Estland också, det är mkt som flyter ihop när det är många nya intryck att ta in. puss

2008-07-21 @ 14:25:29
Postat av: Maria

Till Berthine: Hihi, jo det var nog denna för den var helt enorm. :)

2008-07-23 @ 00:58:59
URL: http://fabricbag.blogg.se/
Postat av: mango

va coooolt! låsen och sandsaken! coolt! va äckligt med grishuvuden, jag skulle nog spytt där.

2008-07-23 @ 10:23:23
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0