Arbetskläder

Nu kommer utlovad arbets-outfit. För övrigt var vädret jättebra igår.
Var i Sigtuna igårkväll och idag. Igår var det fest och så som vanligt och jag träffade två nya tjejer som var jättetrevliga. De går på Rudbeck, men inte sett dem tidigare. Det är så kontigt i skolan, vissa ser man hela tiden, vissa ser man aldrig.

 Skulle ha varit där tills på onsdag, men det hela sket sig som vanligt och jag är jävligt bitter och arg måste jag erkänna. Det positiva är att jag är tillbaka i mitt underbara rum som nu är städat. Min säng är också betydligt bekvämare.

Ett faktum är ju att eftersom jag nu har semester ifrån jobbet och därmed på riktigt har sommarlov och att jag inte längre ska vara i Sigtuna är ju att min tid är helt fri. Måste sysselsätta mig med något.


Kommentarer
Postat av: Björn

Ja shit, så mycket fritid.

Det är nästan så att man saknar jobbet...NOT :D

mwhihi

2008-07-08 @ 22:51:44
Postat av: Louise

Jag diggar dina arbetskläder ;)

2008-07-14 @ 13:03:55
URL: http://losan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0