Visste du att man har ett hostcentrum i hjärnan?

Det känns ungefär som att jag ska hosta upp min hals. Jag orkar inte längre, jag har hostat i flera veckor nu. Idag köpte pappa en hostmedicin till mig. Det känns dock lite weird att den påverkar hjärnan så att hostreflexterna slås ut. Det står att man kan bli illemående och yr. Hmm.. jag tror inte att jag ska ta det innan skriftliga svenska nationella imorgon. :P

Och vips.. så är det snart helg igen. UNDERBART!

Läste i På stan idag om julmarknader. Jag blev jättesugen. Synd att jag brukar sova bort dagarna under helgerna. Det blir så när man lever på natten. Men jag ska nog lyckas pallra mig in till stan sågon dag. Någon som vill följa med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0