Söder-tips 2.

Det är någon som undrat var man ska gå om man ska ut på söder.

Vilket är det bästa haket i Stockholm?

Jo, Wollmars!

Man kan ju räkna med att träffa mig där åtminstånde en gång varje helg. Otroligt bra för-ställe för det är billigt och trevligt där. Sen är det ju ännu trevligare om man har massor av vänner som är stammisar där och om man är bekant med dörrvakten. Detta ställe ligger förövrigt väldigt nära Mariatorgets tunnelbaneuppgång.

När man sen har förat så vill man ju ut och dansa, var går man då?

1. H62, där Atombomb brukar ha klubb då och då. Det är litet, men trevligt och bra musik.
2. Marie Laveau. Jag har bara varit där två gånger, men de har varit trevligt och med bra musik

Båda de två ligger på Hornsgatan.

Sen finns det säkert jättemånga andra bra klubbar på söder, men jag brukar hålla till på andra håll i stan efter att jag varit på Wollmars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0