Söder-tips 1

Hej igen!

Det har önskats Söder-tips här på bloggen. Jag ska nog kunna skrapa fram ett och annat eftersom jag hängt där flitigt i ett antal år. Jag tänkte ge ett tips åt gången lite regelbundet under en tid framåt.

Tips 1.
Gå en secondhand runda. Runt Åsögatan, Bondegatan och Nytorget ligger många av mina alldra käraste.
* Stadsmissionen (Nytorget)
* Lisa Larsson (Bondegatan)
* Det ligger även fler precis bredvid Lisa Larsson som också är bra, men som jag inte kommer ihåg namnen på.
* Beyond Retro (Åsögatan)
* Emmaus (Götgatan, den lilla mysiga delen av Emmaus är bäst men också dyrast)
* Myrorna (Götgatan)


Det är de jag kommer på just nu och kan namnen på, men jag tycker att man kan gå runt lite på uptäcksfärd, man hittar alltid någon ny på någon sidogata.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man ska ut på söder då, var ska man gå då?

2008-12-15 @ 12:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0