Lussa.

Hej hej! Snart är det helg. :) Veckan har gått jättefort.

Imorgon ska jag ut och klubba och på lördag är det Lucia-fest. Jag ska vara pepparkaka och jag har världens bästa klädsel till det. Det var nämligen så att jag var på Stadsmissionen för ett tag sedan och då hittade jag en brun tröja med vita detaljer. Jag tyckte den var jättesnygg och lite senare märkte jag att den faktiskt var utformad som en pepparkaka, det vita var alltså som glasyren. Jag köpte den och har inte använt den ännu, men nu är det perfekta tillfället. Jag ska nog ta en bild och fota den senare.

Förra veckan hittade jag också min drömväska på Stadsmissionen. :) Den var inte jättedyr, så den fick följa med hem. :) Såg också en underbar mini-resväska som var grön och underbart retro på seconhanden två näst närmast till höger om Lisa Larsson. Den var fin fin fin, men jag hade ju precis redan köpt en väska då och jag vet inte riktigt när jag skulle använda en miniresväska. Man fick bara plats med kläder till en dag kanske, möjligtvis två.

Jag och Lihn ska för övrigt göra godisshots på lördagen, jag har inte druckit det innan men det låter ju smarrigt i alla fall. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0