Dancing queens

Jag och Rebecka.


Det var en fin kväll/natt igår. En massa flängandes mellan ställen. Först Huset sen After och sen Tempel. Till sist hamnade vi hemma hos Rash där vi fyllekäkade och sov.

Det var rätt många ifrån NFH på huset, så det var skoj. Jag och Rebecka flippade inne på After och dansade även om det inte finns något dansgolv där, utan vi stod mellan borden och baren. Vi trodde att vi skulle bli utslängda när vakterna kom, men de var bara uppmuntrande mot oss. Riktigt skoj, jag och Rebecka äger på att dansa och röja, haha.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

<3<3 jag saknar dig! vi ska dansa som galningar när du är hemma sen!!

2008-08-05 @ 09:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0