You're at the Big Apple, far far away.

image103
Foto: Maria Fjelner

Sötaste Claudia är borta i New York och roar sig. Saknad.

New York är en hyffsat rolig stad föressten. Rekomenderas. När jag var där bodde jag på Hilton precis brevid Ground Zero. Min åsikt är att Ground Zero inte är något att se, gör något roligare om du nu är där. Gå på Broadway eller nått.

Köp smink i de små affärerna som liknar mataffärer, de har märken som är medeldyra i Sverige, men som är superbilliga där.

Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Emelie

ooooch tävlingen är avgjord ;)

2008-04-24 @ 19:54:31
Postat av: Maria

Svar till E: Men snälla du, det var ju ingen tävling för hundrade gången. Jag ska nog leta upp en fin bild på dig också som jag kan lägga upp, sötnos. ;)

2008-04-24 @ 20:10:29
URL: http://fabricbag.blogg.se
Postat av: Emelie

haha, jag vet ;) jag gillar bara att retas

2008-04-24 @ 21:40:13
Postat av: Emelie

:)*

2008-04-24 @ 21:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0