Secondhand for life.

image93
Dagens outfit

Idag var jag i skolan bara ett kort tag. Sedan bar det av till körskolan och efter det in till City och sen till Söder. Jag och Lihn gick till Galleri Kontrast på Hornsgatan 8 och kollade in bilder som en man hade tagit när han cyklade genom Kina två gånger och så fick man se hur stor skillnad det var på allt efter ett antal år. Helt okej utställning.

Sedan gick vi runt och shoppade secondhand, eller snarare jag shoppade som en tok. Det är verkligen det roligaste jag vet, näst efter att dansa på krogen. ;) Jag handlade på Emmaus, Stockholms Stadsmisson och Lisa Larsson, alla rekomenderas hur varmt som hellst. Jag ska ha på mig lite av det imorron, så då får ni väll se.

Solen sken och var mysig och vi fikade på Café String.

Jag hoppas min älskade Lihn är gladare nu än hon var då.

Puss och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0