Ränder i mängder.

image101

Gårdagens outfit.
Jag har blivit helt galen i ränder på sista tiden. Denna tröja inhandlades i måndags. En anledning till min förälskelse till ränder och den lite marina stilen kan vara att våren har kommit och att dessa kläder känns mer som sommar och värme. Det vore ju smått jobbigt att fortsätta att ha stora stickade koftor som jag haft i vintras. Kanske lite svettigt sådär. Det är så roligt att köpa tjocktröjor second hand. Det finns massor av fina. Men nu är det stop i vår och i sommar. Min garderob innehåller redan cirka 30 stycken, så det får bannemej inte plats för fler.

Scarfar är mycket bättre att köpa. Det finns hur mycket och hur fina som hellst second hand. De tar inte så mycket plats och det är bra. För de som inte vet det är sjalar/scarfar mitt samlingsobjekt. De piffar alltid upp en outfit, på både killar och tjejer. Jag ska nog ta och räkna mina någon gång, vore kul å se hur många det är. :P Jag har inte änns använt alla, vissa är svåra att få att passa in i outfiten eftersom jag har så mycket mönster och förg på alla mina kläder och scarfar.

Jaja, nog med klädbabbel ifrån mig, jag kan hålla på i all evighet ska ni veta. Hoppas att ni haft en bra dag i solen. Jag har varit ledig idag och legat ute i solen. Sådant behöver jag för att hålla humöret uppe.

Puss

Kommentarer
Postat av: maria

Jättefint !

2008-04-23 @ 19:50:14
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: Kim

Hur skulle du beskriva din stil?
några tips?

2008-04-24 @ 22:11:56
Postat av: siri

åhh älska randiga tröjor! var e din ifrån?

2008-04-24 @ 22:37:49
URL: http://sirilouise.blogg.se
Postat av: Maria

Till Siri: Javisst är det härligt med randiga kläder. Denna är ifrån H&M.

2008-04-26 @ 14:32:51
URL: http://fabricbag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0