Myrorna i Ropsten + lite smått och gott.

Jag blir ledsen, hela inlägget försvann när jag skulle lägga upp det så får skriva om det. Varför har de ingen säkerhetsgrej för det där?

Idag kom jag ett snäpp närmare körkoret. Klarade teorin på skolan, så det blir teorirpov om två veckor och nästa vecka är det halkkörning. Det känns äntligen som om man kommer någon vart.

Idag var jag och besökte det beryktade Myrorna i Ropsten, har läst på många ställen att det ska vara den bästa, vet inte riktigt om jag håller med. Visst fanns det en hel del fint och jag gjorde några fynd (bilder kommer imorron) men den slår inte den vid Adolf Fredrik-kyrkan på långa vägar. Förra veckan beökte jag för första gången den vid Zinken, men den slår inte heller Adolf Fredrik.

Det var första gången jag besökte Ropsten över huvud taget, så det var kul med lite nytt. Myrorna ligger inte så att man ser det direkt, utan det ligger lite konstogt till, så jag fick fråga en cool dam om  hon hittade till det, så att fixade sig.

När jag kom hem var jag helt slut och jag somnade vid sju och vaknade sedan vid tio. Dörför kommer bilder imorron, känns lite tråkigt att fota när det är så mörkt, det blir bara dåligt.

Imorron är det Valborg. Jag är inget fan av majbrasor, men hoppas på att det blir fest. Jag har för mig att jag satt inne hela kvällen förra året och skrev ett skolarbete. Så jag måste ta igen den kvällen också imorron.

Puss på dig.

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag brukar fynda snygga skärp på Myrorna!

2008-04-29 @ 23:02:32
URL: http://angelicascloset.blogg.se
Postat av: Maria

Till Angelica: Jo, skärp brukar det finnas mycket av och de är som scarfar. De kan helt piffa till en outfit och det tar inte så mycket plats i garderoben.

2008-04-29 @ 23:08:32
URL: http://fabricbag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0