Lunchdags.

image66
Erika som modell när jag fotade på fotogarfisk bild. Jag blev riktigt nöjd med denna.

Nu sitter jag och slösar bort första lunchblocket tills de andra kommer och vi ska käka. Igår natt var det svårt att somna. Jag förvrider mitt dygn katastrofalt under helgerna. Om man går upp vid tolv är det ju svårt att lägga sig klockan tio om man säger så. Jag är så van vid det egentligen att när jag var i Chicago under höstlovet så kände jag inget särskilt när man vred sju timmar eller vad det var, medans mina föräldrar blev förstörda. Jag har nog ständig jetlag. Men idag är jag glad ändå.

Första lektionen var drama och det var som vanligt kul. Bra start på dagen, för man kommer igång. Annars sover jag igenom första lektionen i princip.

Ikväll är det fotbollsträning och på onsdag är det som sagt skiva.

Måste tillägga ett tips! :
Andra avenyn som går på SVT är jättebra. Jag vet flera som inte tycker om den, men jag är helt fast. "Såpan" som man nog kan kalla den, innehåller mycket bra musik och mycket fina kläder. Även bra drama enligt min åsikt, ej överdrivet som Våra bästa år eller dylikt. Andra avenyn måste ses. Den handlar om ungomar i Göteborg och det är massor av trassel som lika gärna skulle kunna hända (och händer) i verkligheten. Alla gamla avsnitt går att se på SVT's hemsida www.svt.se klicka på play för att få upp rutan.

puss på dig.

Kommentarer
Postat av: Kim

Oj, vad Erika är snygg. Går hon i Rudbeck?
Är hon din stil ikon?
Väldigt fin och speciell bild.

2008-04-07 @ 22:03:54
Postat av: Maria

Kim:
Ja, du verkar ha lurat ut att jag går på Rudbeck i alla fall lr? Du kanske känner henne, och ja det gör hon.

Stilikon har jag inte riktigt. Jag får inspiration från många olika håll. Bland annat ifrån personer på stan och olika bloggar på internet och även second hand. Men visst är hon en söt tjej med fina kläder.

2008-04-07 @ 22:47:47
URL: http://fabricbag.blogg.se
Postat av: clau

andra avenyn är helt hemskt. efter att ha sett ETT avsnitt som var rent skrämmande dåligt har jag bojkottat det för alltid. kanske man måste bojkotta dig för det???'
ne:P men andra avenyn=äckelrysningar

2008-04-09 @ 10:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0