I'm a Barbie girl, in a Barbie world.

Tjoho.
Idag har det varit skoldag och Bettis gav mig ett par oranga leggings som hon köpt i Manchester. De kändes väldigt rätt, där träffade du mitt i prick! :) Jag ska spara dem åt en speciell skiva jag ska på senare i vår.

Hela eftermiddagen ägnade jag åt att fota i studion. Faktum är att jag fotat en Barbie med massor av kläder utspridda omkring sig. Denna bild ska vara en symbol för mig och mitt stora intresse av kläder, så man skulle fota en bild som sa något om en själv. Enligt mig själv är jag inte särskillt lik en Barbie, det var kläderna som var huvudsymbolen och hon symboliserar mer en människa. Fotot ska sedan skrivas ut på fotopapper eller vad det nu kallas. Det verkade som om folk i alla fall gillade min något udda och konstiga idé. Den bara ploppade upp i huvudet, tror inte jag sett någon innan göra nått sådant i alla fall. Hehe.

Efter plugget satt jag hemma hos Bettis med henne och Annika och fikade. Mys.

Nu ska jag käka sallad ifrån pizzarian och plugga körkortsteori. Heeeee heee heeeeh. :(

Kommer nog en dagens outfit såsmåningom.

Puss

image89
Foto: Face Hunter

Snygg stil som tusan! Hon har typ en sådan jacka som jag har, fast hon kavlar upp den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0