Hoppas, hoppas att morgondagen blir helt underbar!

Hej,
jag har ingen kamerasladd, så dagens outfit kommer imorron istället.

Har föressten valt projekt-tema inför nästa år tidigare i veckan. Det blir Drama och det ska nog bli bra. Det är första året den inriktningen finns på skolan.

Imorgon ska jag bege mig ut på Söder under förmiddagen och fota till ett fotoarbete. Man ska fota sådant man ser, lixom lite speciella som kanske inte alla ser och jag tänkte att Söder blir perfekt eftersom det är där jag trivs bäst och kollar på allt även om jag sett det minst hundra gånger eftersom jag tycker om det så mycket. Första lektionen börjar kl 3, helt underbart.

Imorron är det utekväll och jag ska dansa hela natten. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0