Hello Babycakes

Tjenamors. Idag är det söndag och den har jag ägnat till att övningsköra i stan med pappa. På vägen hem smet vi in på det nya Stinsen och kollade in hur det ser ut nuförtiden. Jag tycker det blivit riktigt fint och vi fikade på Waynes. Måste säga att latten var ganska blaskig, det var ju i princip bara varm mjölk. När jag beställt kaffe vill jag ju att det ska smaka lite kaffe i alla fall. Jaja, det är väll så den svenska latten är nuförtiden. Fast inte på String. :)

Väl hemma har jag städat och plockat in alla kläder som tycks flyga ut ur min garderob hela tiden.

Igår var jag duktig och bakade en chokladkaka. Det är faktiskt viktväktarrecept, så lite nyttigt var det ju i alla fall. Hoho. Min mamma viktväktar surru. Jag kan ju då passa på och stoppa i mig nyttigare mat. :)
image79

Lite kul kan det ju vara och bjussa på lite bilder på vad jag köpt på senaste med tanke på att detta är väll någon slags modeblogg. Här är två par skor som jag köpte på rean på Wedins.
image80
image81
Inte världens vackraste bilder kanske, men man tager vad man haver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0