Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt



Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt. <3

Kommentarer
Postat av: Jossi

Ååå! Brukade lyssna på den låten jättemycket för cirkus två år sedan när jag var alldeles nerkärad i en viss ung man. Får fortfarande lite ont i hjärtat av "Och jag vågar aldrig hålla din hand, vi är inte sånna som i slutet får varann".

Puss på dig sötnos.

2008-04-29 @ 21:27:57
Postat av: Maria

Till Jossi: Ja, den är helt underbart bra. Man kommer föralltid ihåg om det är någonting i livet som man kopplar till en viss låt. Låtar är ju som bäst när de säger någonting som skulle kunna vara ur ens eget liv. Det finns vissa låtar som jag inte orkar lyssna på, då den påminner om någon jag inte har lust/inte har ork att tänka på. Musik kan kasta än tillbaka till minnena av något som en gång var.

2008-04-29 @ 23:05:35
URL: http://fabricbag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0