God morgon.

Inget inlägg igår eftersom jag var helt otroligt trött. Skivan var rolig och det var bra drag ett tag, men jag tycker att det var många fegisar som inte dansade utan satt och hängde vid borden och såg sura ut.

Om du är en av dessa undrar jag: Vad är det för mening med att gå på en skiva och sitta där tillsammans med din partner och göra precis ingenting och se allmänt sur ut? Varför stannar ni inte hemma och har mysig hemmakväll eller nått om ni ändå inte har roligt där?

Bilder kommer, jag lovar (även om bilderna inte blev så heltjusiga).

Jag lärde känna Annika och Camilla riktigt bra, vilket var skoj och kom hem lite inna tre. Alltså var jag smått trött på torsdagen och jag somnade nästan direkt när jag kom hem.

Idag är det fredag och Berthine och Denise är i Manchester (lyckosar). Jag hoppas att det är någon som vill hitta på något med mig ikväll.

Kommentarer
Postat av: A

skoj att lära känna dig också:D bildena från min kamera ligger på spuntino.bilddagboken.se

2008-04-11 @ 13:35:29
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0