Friday I'm in love

image55
Fotograf: Erika
Jacka: Helly-Hansen som pappa hade när han var ung. Nu har jag lånat den och betraktar den som min, till pappas förtret.

God morgon!
Idag är det fredag och det är dimmigt ute. Hela förmiddagen består av Fotografisk Bild och denna bild är ifrån denna lektion när jag agerar modell. På eftermiddagen ska jag ha Drama och Engelska B. En estetisk dag, och eftersom det är så kul så känns den slappig.

Ikväll blir det till att stanna hemma tror jag. Ska antingen spela cup eller jobba imorron. Jag borde verkligen studera körkortsteori, men det känns inte allt för roligt. Jag ska längta galet mycket till Jossis skiva på onsdag, ska bli jättekul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0