Dilemma

 
Dagens outfit.

**OBS! Klarar du inte av klag, så läs inte.**
Idag har jag inte mått på topp. Allt började med att jag sov jättedåligt inatt. Kunde inte sova utan vred och vände på mig. Jag vet att jag är en lyckans ost som aldrig brukar ha sömnbesvär, för detta var verkligen hemskt. Det var som sämst eftersom jag hade feber eller nått för jag var alldeles varm. Sedan det faktum att jag var tvungen att få sömn eftersom det första nästa morgon skulle innehålla var nationella prov i Engelska B. Oj oj, vad kul och jag mådde verkligen sämst under uppsatsdelen, så jag skrev fort som attans och gled ut på första tiden man fick gå ut på. Snorig som jag var så var allt detta ett lidande.

Jag hatar att vara förkyld i skolan. Under ett prov finns det ju typ två alternativ, antingen att snurvla hela tiden, vilket är sjukt irriterande när man sitter framåtlutad och skriver eller så får du snyta dig så att alla hör (smått jobbigt och generande)? Vilket alternativ är bäst? Jag vet inte.

Nu har jag klagat färdigt för idag. Det blev rätt okej idag i alla fall. Var hemma hos Bettis på eftermiddagen och fikade och jag fick wook till middag hemma, något av det bästa jag vet. :)

Nu vill jag ha riktigt ordentligt med sömn så jag kan öveleva halvdagen imorron.

Puss på dig

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

fint

2008-04-28 @ 20:58:16
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0