dance with me

image106
image107
Kvällens utgångsoutfit:

Let's party all night long. Det är det enda jag har att säga om kvällen.

Idag har jag vandrat runt på Söder och fotat allt möjligt för arbetet i skolan. Det var jättesoligt och varmt och enormt skönt. Smet in på lite second hand här och där och köpte bland annat blusen som jag har ikväll. Underbart var det och jag gick och bara strövade och gick på gator som jag inte gått på. Det finns otroligt mycket skrymslen, vrår och små stigar man kan ta där ska du veta, som man inte alls lägger märke till om man inte improvisationsgår lite. Det enda negativa är att jag har galet ont i halsen, men det skiter jag i . Ikväll ska allt bara vara underbart.

see yaa.

Lyssnar på Håkan Hellström, han är fin.


Kommentarer
Postat av: karin

vadå, vart ska du? har bibloteket happy hour idag eller?

2008-04-25 @ 21:19:19
Postat av: Leia

ja mönstret på den blusen var riktigt snyggt!!!
jag lyckas aldrig fynda second hand....antagligen för att jag inte har tålamod att leta.

kramar

Postat av: Maria

Svar till Karin: Jag antar att det där var en förolämpning ifrån dig om att jag hade strikta kläder på mig eller nått. Jag delar inte din åsikt. Däremot undrar jag hur du klär dig när du går på krogen då? Jag personligen tycker inte om att klä mig väldigt utmanande och visa allt man har. Det ska väll finnas någonting kvar att undra över.

2008-04-26 @ 14:22:07
URL: http://fabricbag.blogg.se
Postat av: Maria

Till Leia: Tack så mycket. Du verkar ju tycka om min outfit i alla fall. Jo det kan ju ta lite tid att handla second hand, men det handlar nog mycket om att gå på bra affärer med mycket fina saker och även inte ha någon bild av vad man vill ha utan vara öppen för nya förslag och stilar. Ibland brukar jag inte tycka om ett plagg vid första anblicken, men när jag vant mig lite vid tanken brukar jag tycka om det jättemycket. Jag brukar hitta saker jättefort ibland och få ihop en hel hög, men jag har också en ganska varierad stil.

Second hand letande kräver lite träning och man vet snart på vad och var man ska kolla. Lycka till.

Kram

2008-04-26 @ 14:30:34
URL: http://fabricbag.blogg.se
Postat av: julia

jättefin blus!

2008-04-28 @ 12:28:50
URL: http://familjenfisk.blogg.se
Postat av: Hanna

HUR HAR DU RÅD MED ALLA DESSA NYA FYND VARJE DAG?

2008-04-28 @ 22:29:34
URL: http://antonia.fashionblogg.se
Postat av: Maria

Svar till Hanna: hmmm. Jag ska vara ärlig och säga att det är mina kära föräldrar som betalar för det mesta, då jag inte arbetar. Men måste tilllägga att jag inte köper så dyra plagg, jag föredrar mycket kläder istället för några få exklusiva plagg. Jag handlar i princip allt ifrån second hand eller ifrån kedjor som H&M eller Lindex. Jag försöker hålla nere kostnaderna, även om kläder är ett av mina största intressen. Det gäller att hitta sina guldgruvor, och man lär sig var man ska hitta sina skattter, men visst spenderar jag en hel del på detta.

2008-04-28 @ 23:18:49
URL: http://fabricbag.blogg.se
Postat av: MANGO

vilken söt blus :)

2008-05-03 @ 10:36:19
URL: http://mialia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0