Bilder ifrån skivan i onsdags.

image73
Jag, Bettis och Annika var hemma hos B och förkrökade och fixade oss. Posera framför kameran är alltid kul.
image74
På tåget påväg dit. Oj vad nöjd jag är med lockarna såhär i efterhand. Der ser ju nästan ut som jag lockat dem. Frisyren är iaf lik Mimis.
image75
Annika och jag. Där ser man min outfit ganska bra. Bakom är några av de killar som inte vågade komma upp och dansa. Fegisar!
image76
Jag, Jossi, Bettis och Camilla
image77
Jag och B dansade som galna när vissa speciella låtar spelades.
image78
Tjej vi träffade där. Verkade superhärlig.

Ps. Vad alla skulle föreställa:
Jag: Mimi i Rent
Annika: Julia Roberts i Pretty woman
Bettis: Julia roberts kompis i Pretty woman
Camilla: En blandning av massor, bland annat Ipren-killen.
Jossi: En av tjejerna i Charlie's angels.
Fatima (tror att hon hette så): tjej i Aladdin

Kommentarer
Postat av: Kim

Perfekt outfit, super snygg!
har du andra party ställen tips?

2008-04-13 @ 15:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0